
Przygotowują się do rozmowy o podwyżce z pracownikami i szukają praktycznych wskazówek – Chcesz poczuć się pewnie i przygotowany na każdą sytuację - pobierz e-book teraz.
Chcą przekazać praktyczny materiał managerom do przygotowania się do rozmów z zespołami – Zarówno dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją karierę, jak i dla doświadczonych profesjonalistów.
Jak przygotować się do rozmowy o podwyżce z pracownikiem – krok po kroku, jak zebrać potrzebne informacje i przygotować się mentalnie do negocjacji.
Czyja to sprawa? – kto jest odpowiedzialny za inicjowanie rozmów o podwyżkach i jak to zrobić w sposób profesjonalny.
Co odpowiedzieć w trudnych sytuacjach – jak reagować, gdy nie ma budżetu na podwyżki dla wszystkich, ale zależy nam na utrzymaniu motywacji i zaangażowania pracowników.
Skąd czerpać argumenty – jakie obszary są kluczowe, aby zebrać przekonujące argumenty do rozmowy o podwyżce.

Iwona Wencel – HR Performance Mentor oraz founderka microlearningowej platformy rozwojowej dla HR Business Partnerów – HR Power Mentor. HR Executive z blisko 25 letnim doświadczeniem jako senior menedżer i strategiczny partner, doradca zarządów polskich i międzynarodowych firm. Ekspertka i prelegentka licznych konferencji branżowych. Pasjonatka i prekursorka wdrażania modelu HR Business Partneringu w Polsce. Autorka książki „#HROdNowa. 10 postaw na nowe czasy”
Iwona Wencel - HR Power mentor Co-founder

- Dyrektorem HR

